Alp321 Ya kızlar neden ya neden çocuğu benim gibi geceleri 25 30 defa uyanan var mı ben wrtik delirmek üzereyim ciddi ciddi sağlam delirmek neden uyumaz ya bi cocuk doğdu doğalı böyle eziyetler
Umay3840 Alp321 kesnljle bnm kızın eskiden saat bası klkrdi smdı 15 20 dkya bir canı ne zmn isterse klkyo 2 saat uyusa sukredcm
Sifa2021 Aylilams bizde 1 yaş bir türlü düzene girmiyor ya bir bakıyorum çok güzel uyuyor çoğu zamanda sürekli uyanıyor ne yapacağız şaştım kaldım
Kdr-eren Alp321 kafayı yiyiyorum bende martta 2 yaşına girecek 19.ayda memeden bile kestim biraz düzelsin diye ama yok yok yok saar4 den beri uyanık ben sallıyorum o etrafa bakıyor kımıldıyor dönüyor deli oluyorum artık sakinde kalamıyorum malesef