Bebekli ev diye ev sıcak, bende emzirdik az önce bebeğimi öyle kana kana içti ki benimde canım çok kola istedi soğuk. 1 bardak içsem nolur en azından sadece akşam yemeklerinde. Annem diyor ki içine küp şeker atınca asidi gidiyormuş ama ben çok gaz yapar korkusuna içemiyorum, rezene&kimyon içiyorum gün içinde onun gazını alır mı bilmiyorum. Bir de ne zamana kadar içemiyoruz yani ben şimdi atıyorum 15 ay emzirsem hiç içmiycek miyim :(((