Melek_Eymenim tabi ki her bebek kendine özeldir, Dr a görünmekte fayda var ama tecrübemizden bahsetmek isterim. Benim oğlum da öyleydi kusarken burnundan gelirdi çok kötü ağlardı. Dr umuz burnundan gelmesinin iyi bir şey olduğunu, ciğere yapışmasındansa böyle Bi şekilde çıkmasının daha sağlıklı olduğunu söylemişti. Beslerken hafif dik bir pozisyonda olsun. Duyduktan sonra hemen kaldırmayın. Biraz beklesin. Sonra gazını alın önce sağ tarafına yatırın. 15 20 dk sonra tekrar gazını alıp sol tarafına yatırın. Dr umuz bunu tembihlemişti bize. Bi de burnundan kusarken tıkandığında sırtına pat pat vurmayın. Böyle aşağıdan yukarı doğru sıvazlar gibi yapın. Aksi takdirde ciğere yapışır balgam demişti.