cinarinannesiiii Ay delirecem ya 11 de uyuttum geri uyandı bu saat oldu uyumadı sürekli kımıldıyor kendini uyandırıp ağlıyor sürekli kımıl kımıl ya neden böyle oldu bugün bilmiyorum
Sonay38 cinarinannesiiii sıkıntısı vardır büyük ihtimal diş gaz vs gibi benimki 9 da uyudu rüzgar sesine korkup uyandı bekliyoruz bakalım ne zaman uyuycak
EymeninAnnesiiiiiiii cinarinannesiiii gaz veya onu rahatsız eden başka bise. Karnini falan kontrol edin isterseniz
yinehamile35 cinarinannesiiii bizimki de öyle,karnından ses geliyor gaz da çıkardı birkaç kez ve hala sık sık uyanıyor kıvranıyor ben gazı olduğunu düşünüyorum eğer yan yana yatıyorsanız bebeğinizi yan yatırıp arkadan sarılın ve elinizle karnını hafifçe ovun ısıtın