Aselhuma bizdede olmuştu göbeği düştükten sonra, ara ara zıbınında lekeler görüyordum. Doktorumuz yakma işlemi yaptı göbek deliğinin iç kısmına. Muayene esnasında yaptı hatta, bebeğin hissetmeyeceğini canının yanmayacagınu söyledi. Dediği hiçbir tepki vermedi oğlum, ondan snra çok şükür kanama olmadı. Şimdi 7aylık olduk tabi:)