Kizlar selam gecen hafta sali gunu esim covid testi verdi ve 3 gunde cikti sonucu persembe gunu bende belirtileri basladi ben test vermedim ama pazar gunu atesim yukseldi 22 aylık kizim var sureklo diklat edip maske kullaniyorum bugune kdr biseyi yokdu bugun atesi 38.4 de kdr ckti aksam oldu daha dogrusu calpol verdim braz dustu ama huysuzlugu aglamasi falan yok
Sanirim kizima da gecti surekli emmede hi brakmior beni napmam gerek nasil atlatir kolayca yardim edin lutfen bende suan hastayim ama kizimi dusunuyorum