Hanımlar merhabalar , kızım 3 buçul yaşında son 15 gündür kekelemeye başladı her hangibi kafasına bi darbe almadı yada korktuğu bi olay yaşamadı netten arastırdığımda 2-5 yaş arası normal olduğu söyleniyor ama bu durum beni cok üzüyor neden böyle olduğuna anlam veremiyorum 6 gündür Taha suresi 27. Ayetini okuyorum sakin ılımlı yaklaşıyorum ona bu durumu hissettirmemeye calısıyorum ne olacal böyle yaşayan oldumu nasıl bir yol izlemeliyim fikirinize ihtiyacım var . İnanılmaz konuskan pozitif bir cocuk bu arada girişken özgüveni yerinde