Doğdu doğalı saylıdır yanımda yatırdığım, alışmasını istemediğim için ve bebeklerde yan yana yatmanın özgüven eksikliğine yol açtığı için hiç yanımda yatırmaya alıştırmadım taa ki bu zamana kadar, 8 gün annemde kalmıştım Aybarsın diş dönemine denk geldi ve uyku eğitiminden eser dahi kalmamıştı, deli gibi ayağımda sallıyordum sabaha kadar sabahta ben biraz uyuyayım diye annem alıyordu 3 4 saat o bakıyordu, ortalarında yatırıyordu. Normalde annemlerde hamak var onu çok severdi hep onda yatmak isterdi, son gidişime kadar. Evde düzene koyarım dedim eve geldim eşim korona oldu, o üst katta kalıyordu bizde aşağıda kayınvalidemin katında, beşiği aşağı indiremedik ve yanımda yatırmak zorunda kaldım, peşine ben korona oldum kayınvalidem baktı o da yanında yaptırmak zorunda kaldı, hepten alıştı yanımızda yatmaya, gerçi bu aralar ağrısı olduğu için yanımızda yatarken de zor uyuyor ama beşiğine koyduğum an da gözlerini açıyor. Allah aşkına bir şey söyleyin nasıl tekrar alıştırıcam beşiğine