Aysedemirrrrr yarın giriyoruz 8 ci aya ama sanırım erken başladık.kıpır kıpır sürekli.üzerime tırmanıyor kucağıma alıyorum aşağı indir diyor. Örümceğe koyuyorum bir iki iş yapayım diye ondada en fazla 10 dka sonra sıkılıyor başlıyor ağlamaya. Emekliyor sıkılıyor kucakta sıkılıyor örümcekte sıkılıyor bu çocuk ne istiyor bi türlü çözemedim. Uykusu var uyumuyor canı oyuncak oynamak istiyor eline alıyor bakıp fırlatıyor. Bu nasıl Bi atmaktır böyle. Büyük kızımda, çok yaşamadım yada unuttum bilmiyorum