Urastaha zaten yemek yedirmek için değil tattırıyorum sadece bir kaç çay kaşığı yiyip tükürüyor.Ama bi kaç hemşire arkadaşım ve doktor başlayabilirsin dedi.kafam çorba gibi oldu,kızım iştahlı bir bebek.kaşık sesi duyunca ağlıyor,çığlık atıyor,bişey yedirince susuyor.hiç 4 aylık bebek gibi değil 🙄 Napıcamı şaşırdım o yüzden.