Kizlar bezi aldim 4 5 gundur kullaniyiruz ama hic memnun kalmadim iki kere taşırdı atleti üstü hep ıslak oldu bez aşırı naylon hic emici degil yani bez beni 2 satte bir değiş diyo ama prima oyle degildi gece baglar yatirirdim 10 12 saatte kalsa hic bisey olmuyodu yani bimin bezi bana daha çok zarar