Kızlar merhaba kızım 18 aylık gözünde sulanma ve çapaklanma vardı sabah zor açıyordu ⅘ gün öyle olunca özellikle göz doktoruna götürdüm 15 gün önce 1.5 yaş göz kontrolünüde yaptı şükür bir aorun yok fakat enfeksiyon dedi antibytkli damla yaZdı ⅚ günün sonunda geçti şurda 2 gündür yine var😔😔😔evden bile cıkmıyorum geçsin etsin yaşayan varmı bitkisel yolla çözen yada böyle bu şekil olan üzülüyorum😔