Miriko12 Merhabalar kızlar benim normal doğum sonrası 40 gün kanamam oldu 50. Civarında adet kanamam başladı bugün ikinci ayım tekrar kanamada . Hemen adet görmem normal mi emziriyorum şuan süt kkesilmesi gibi bişey olabilir mi ?
elifizm Miriko12 adet günlerinizde sütünüzün tadı değişir bir miktar ve hafif azalır bu normal bu konuda bir çok doktorun yorumu var. Siz sık sık emzirin , sütüm azalır mı biter mi diye endişe etmeyin birşey olmaz biiznillah
Buseliii Miriko12 bende hemen adet gördüm 50 günde doktorum çok iyi olmamak kötü demişti , sadece çabuk hamile kalınıyormuş korun demişti .