Murvet35 maşallah, normalde ağlamasını bekliyordım ama uyku eğitimi verdik, doktorum, bir kaç eğitimen ve araştırmalarımda uyandırmadan uyku öğünü verince kesintisiz uyuyacağını söylemişlerdi, yazmışlardı ki öyleydi, uyku öğünü saatini akşam mamasından 4 4 buçuk saat sonraya getiriyorum yani beslenmesi gereken zaman lakin dediğim gibi bu aralar aşırı huysuzluk yapıyor bundan olabileceğini düşündüm, dediğiniz gibi şişkinlik yapabilir. En iyi yarın doktorunu arayıp bir sorayım. Teşekkür ederim bu arada