Mircan Kızlar Allah aşkına akıl verin çok takmaya başladım. Bebeğim 18 aylık ve 11 kilo yani şöyle ki elbiselerle elbisesiz 10 kilo ancak gelir diye düşünüyorum eşimde bende çok uzun boyluyuz ve haliyle bebeğim de öyle ebeler hep ayina göre uzun diyor ama kim görse bu çocuk çok zayıf diyip duruyor çok bozuluyorum ama belli etmiyorum eskiden iyi kötü yerdi ne zaman 1 yaşına girdi hiç yememeye başladı zorla yediriyorum yoksa sürekli emiyor sütten kesmeyi düşündüm ama daha çok küçük kıyamadım ne yapayım hiç bilmiyorum sizce kilosu normal mi az mı ? Önümüzde ki günlerde aşısı var ozaman tam tartar ebe ben evdeki kendi tartildigim tartiyla kilosuna baktım.
Med Mircan 26 aylık yeğenim 10 kilo idi, Sağlıklı şuan. Yani sağlıklı olsun yeter,millete niye bakıyorsunuz onlar hiç susmaz.
elifizm Mircan şöyle ki ne kadar emiyor ki en az 300 ml en çok 500 ml alması lazım süt veya mamayı, yemezse zorlamayın ama sık sık teklif edin, diş olabilir, sendrom olabilir. Nazları bitmiyor biliyorsunuz
Mircan Morfrenk işte canım ben bunu anlatamıyorum kimseye boyu var diyorum yok çok zayıf diyip duruyorlar asla takan biri değildim ama artık çok takıyorum 😔 Rabbim bebeklerimize iştah versin 🤲
Mircan Med Mutlaka öyle elhamdülillah sağlıklı ama insan ister istemez takıyor canım boyu var dedikçe yok çok zayıf yok bişey yemiyor söylüyorlar da söylüyorlar
Mircan elifizm sürekli emiyor biliyorum aç ama ne yaparsam yapayım yok yemiyor sürekli emmek istiyor vermedigimde ağlıyor ama yemekte yemesi lazım
Mircan Tiredmomy Belki minyondur bebeğiniz canım. ama benim bebeğim bilmiyorum söylenenlerden dolayı mı ama artık benim de gözüme cok zayıf geliyor
ecrinaselin_annesi Mircan benim kızım 19 aylık 10 kilo 84 boyu var yemiyo çocuk sabah kahvaltısı sıfır, öğlenle ikindi arası bı kase çorba 4 kaşık yoğurt o da zorla akşam yemeği keyfi isterse yer onun dışında hep anne mini diye diye gün biter bizim için gören der sen bu çocuğa bakmiyon mu çok zayıf bunun yaşıtları su kilo da filan der başlarda çok bozuluyodum ama şimdi önünden yemeği elinden ekmeğini alan yok yesin diyip sallıyorum eşim ve ben yemek yemeyi çok severiz hele ki beeem🐒 Bence bebeler memeye güvendikleri için yemiyolar. Bırakmayı bende düşündüm ama 2 yaşını geçsin de hele ve bende hazır olursam bıraktıririm inşallah
Mircan ecrinaselin_annesi eskiden iyi kötü yerdi ama artık yemiyor kuru ekmek yemek istiyor bide emmek istiyor onun dışında azını açmıyor yemedikce daha çok zayiflicak biliyorum ve aynı dediğiniz gibi çok hareketli hiç durmuyor bende eşimde aslında genetik olarak zayifiz yemek öyle çok yemeyiz bazen diyorum bize benzemiş ama insanların baskısı beni çok yoruyor
Tiredmomy Mircan biraz öyle minyon ama çok hareketli bir saniye oturmuyor canım kaç aydır da aynı kiloda ne alıyor ne veriyor herkes de zayıf diyor ama takmıyorum sağlıklıysa sıkıntı yapmayın☺️
susunbebekuyuyo Mircan 27 aylık kızım 10,500 kg almıyor çocuk kilo bana çekmiş bende öyleydim zaten 2700 doğdu ve çok hareketli et tutmuyor bünyesi
Mircan susunbebekuyuyo babasıyla bizde öyleyiz ikimizde zayifiz ben önceden çok takmiyordum ama artık insanlar o kadar konuşuyor ki çok bunaliyorum ve psikolojik olarak mı bana da çok zayıf geliyor
Afram96 Mircan bebeginiz saglikli ise kim konusursa konussun onemli olan gelisimi ve doktorunuz bu gelisimi yeterli gormesi bence🙏🏻 Bu disardaki insanlar kilolu cocuk gorince vah vah cok kilolu zayif girse ay yazik zayif bi memnun olamiyolar ki bosverin sizde
Mircan Afram96 elhamdülillah sağlıklı doktor olsun ebe olsun normal diyor ama ben insanlara inandiramiyorum kendi ailem bile sen herşeyi vermiyorsun hep sağlıklı yesin diyorsun o yüzden bu çocuk zayıf diyip duruyorlar
Gizoooo Mircan canım lütfen kiloyu atma. Bizim bu insanlarımız ay çok zayıf diye diye beynimize işlediler kilosu olsa bu sefer obez dicekler. Sağlıklı olsun yeter canım. Bir tanıdığım böyle çok takmış obez oldu çocuğu 4 yaşında 10 yaş kıyafeti giyiyor durduramıyor nasıl pişman biliyor musun.
Mircan Gizoooo Bunu herzaman bende düşünüyorum yani sağlıklı olsun gelişimi güzelse takmamaya çalışıyorum ama artık kendi ailem bile sen herşeyi vermiyorsun hep sağlıklı şeyler yesin diyorsun o yüzden çok zayıf diyip duruyorlar
ecrinaselin_annesi Mircan Aynı benim çocuk aynııı kuru ekmek kek yaparsam kek onun dışında pek bişi yok ek gıdaya başladığımız da ne de güzel yerdi halbuki 🙄
rosesbabys Mircan e peki bebegniz 20 kilo olsa ne degisicek hayatinizda neden rakamlara bagli kaliyorsunuz zayif diyene sanane diyin. Sagligi yerinde ise gerisinin ne onemi var
Mircan rosesbabys Evet kilolu olsa belki daha sıkıntı ama diyorum ya insanlar konuşa konuşa artık banada çok zayıf geliyor ve yemedikce daha çok üzülüyorum
Mircan Tiredmomy benimki de aynı canım hiç durmuyor hiç oturmuyor ve kaç aydır hiç kilo almıyor boyu uzadıkça daha zayıf görünüyor ve böyle gördüklerinde benim canımı sıkıyorlar
ecrinaselin_annesi Mircan normal şekilde mi yapıyor benim kızım da 2 günde 1 yapar ama az az kabız gibi sanki