Harçlık vermemeniz olmamış , canı mutlaka birşey istiyoe, çekiyordur . Günlük mutlaka harçlık vermek lazım , bizim evde orta okul sona giden oğlumuz var . Kız erkek fark etmez bu şekilde sınırlar koymamak lazım arkadaşlarının yanında küçük düşer çocuk .
İkinci meseleye gelince ben olsam karışmam bu tür şeyler yaşamaları zaten gerekiyor hepimiz yaşadık . O onların arasındaki arkadaşlıklarını ilgilendirir , yaşayıp öğrenmesi lazım bazı şeyleri :)