AdaSeda Bir günde çıkan ateş hiçbir şeyimiz yoktu bugüne kadar . Diş çıkarıyoruz bu yüzden mi başka bir sebepten mi anlamadım en hızlı ateş düşürme yöntemi nedir ? Ilık duş aldık ılık uygulama yaptık dolven calpol verdik başka ne yapılır ?
Zeyynep AdaSeda ay canım 3 4 gün çektim fişten yeni düzeldi daha bi düştü bi çıktı uyumadık hiç soydum bezle yatırdım ara ara vucudunu yıkadım ıslak pamuklarla sildim doşven calpol dönüşümlü kullandım bnde ama pek işe yaramadı gbi soyduğumda düştü genelde ateşi odayı 22 derece üstü yapmadım çok zordu ya allah kolaylık versin inşallah çabuk geçer
Melisbugi AdaSeda bizimde öyle postta açtım hatta 9 ay 25 günlük kızım ilk dişini iki hafta önce çıkardı hiç ateş olmamıştı iki gün önce akşam saati bi çıktı 37.7 hiç düşmedi dün 38.1 oldu hastaneye gittik özele ama elimiz boş döndük 37.4 oldu eve gelince uyudu bu gün 3 üncü gün olacal çok tedirgin oluyorum dişmi başka birşeymi Allah korusun
Nursena0606 AdaSeda Diş ateşi 38 dereceyi geçmemeli. Eğer geçiyorsa dişten değildir doktora gidin. Ama 37 lerde seyrediyorda calpol verebilirsiniz.