Kızlar kızım 8 aylık rabbim acısını göstermesin en kıymetlim ama doğdu doğalı ben yemekten sonra bir bardak çay içebildiğimi hatırlamıyorum üzerine düşüyorum ilgisiz bir bebek asla değil oyun oynarız müzik dinleriz herşeyi birlikte yaparız ama gel gelelim saat 7 den sonra cocuk mutsuzlaşıyo sürekliii ıııı Iııı aç değil altı temiz ağrısı yok ama niye böyle oluyor biliyorum tecrübeli anneler geçicek mi bu dönem 😏😏