Tubacnr0 Merhaba anneler bebegimin burnu çok tikanik doktorada gittik ilaç hava serum fizyolojikte yapıldı hatta eve hava makinasi aldık doktor tavsiyesiyle fakat hala çok tıkalı neler önerirsiniz
Sukursebebiii Tubacnr0 odanin nem seviyesini 40-60 arasi tutmak yakasina veya yastigina vs coldmix damlatmak ve belki alerji acisindan degerlendirmek
Sudetunaaa Tubacnr0 cold mix i bi araştır canım öyle al arkadaşlar yazmış ama bazı bebeklerin bildiğin tenini yakmış cok kötü halde bende alıcaktım burnu cok tıkalı diye hava veriyordum . Fakat bi ara satışı bile kalkmış . Benimde hep tıkanık malesef geçmiyor . Tek tavsiyem kafası terliyorsa bebeği terletmemeye bak canım terleyip soğuyunca oluyo genellikle 🙄
Med Tubacnr0 bilmiyorum cnm kullanmadım hiç,gündüzleri yattığı yerin camını aç biraz havalandır. Peteğe su koy, cold mixi bayadır kullanıyorum sorun yaşamadım sen yine de araştır madem
Seldaatilla Canim benim 2 oglumda eylul dogumlu ikisindede en zorlarini yssadim. Bol bol burnunu acacaksin enjektör ve serumla. Asla tikanmasina izin vermiceksin ve buhar vrrmen gerekiyor canim suanda bile actim burnunu😞allhm sifa versin hepsine
Sibelkyrc Benim bebegiminde burnu tıkalı doktor dogalgaz lı evlerde olan bebeklerin bir cogunda oluyor dedi sıkı giydirip terletme dedi ve petegin üstüne metal bir kabın içine su ve karbonat koy dedi ilac olarakda fizyolojik verdi suanlık iyiyiz şükür