Öğlen 1 den beri hiç uyumadı hep aktif 2.ayı yeni bitti maf olmus durumdayım nasıl uyutabilirim herşeyi denedim sürekli mama istiyo sütüm yetmediği için mama veriyorum ıkı saat içinde 180 ve 150 mama içti cok fazla ve hala içmek istiyo allah aşkına öneri sunun yine vermek istemiyorum patlıcak artık versem iççek ama sürekli şap şup kolunu emiyo ama doymuş olması lazım refleks degıl bos biberonu tutuyorum çekiyor ağlıyor çekince doyuncada uyumuyor ıkı gündür uykusuzum bu yüzden sinirlerim alt üst oldu