PoYraZ10_ ya cidden bizede öyle geldi çünkü dediğim gibi yani ateşi hiç yok hem kulaktan hem alnından ölçtüm kulaktan 35.8 cıkıyor alnından 36.0 cıkıyor artı iştahsızlığı yok huysuzluğu yok keyfi yerinde uykusu falan gayet normal şaştım kaldım sadece 7,8 gün önce grip geçirmişti acaba ondan mı test yanlış cıkabilir mi diye düşünüyorum şuan