Merhaba güzel anneler benim kafamı karıştıran sorunum var yardımcı olursanız çok sevinirim çünkü çözemiyorum ben hamilelipugimi yatarak geçirdim düşük riski erken doğum riski vs derken doğumu da son onda sezaryana alındım ve sonrasin da üç kez amalialyat oldum enfeksiyon dan dolayi bir aydır iyiyim çok şükür sorunum şu benim ellerim ayaklarım uyusuyo titriyo karincalsasiyo geçen kış da aynı olmuştum geçti tekrar başladı iki üç hafta önce beynim uyusmaya basladi sallanıyodum nörolajiye gittim beynim de dalgalanma cikdi üç ay sonra tekrar gel dedi mr ulrason da bisey cikmadi bebeğim 24 saat uyumadigini biliyorum uykusuz çok kaldım bu ara da panik atak ankisitiye ve kaybı bozukluğu var ikinci yıl hap kulandim bebek istediğimiz için bıraktım tekrar tüm edince başladım hamile olduğumu öğrenince bıraktım yukarıda attıklarım var şuan beynim uyuşması çok şükür geçti ama ellerim bacaklarım uyusuyo karincalasiyo ve bu durumun herkes pskoljik ve hareketsiz yaşamdan kaynaklandığını soykuyo benim içim içimi yiyo bu durumu yaşayan var mı bu arada bebeğim üç buçuk aylık