acelyaca Meryemikra42 biz de tam 5 aylığız bizde aynıyız o kadar zor birşey ki hiç içime de ainmiyoe ağlaya ağlaya uyutmak onun gönlü olsa desem saat çok geç oluyor arada kaldım 😔
Bubu Meryemikra42 benim bebegim de 6aylık olana kdr yaptı öle 5den 6ya kdr sonra gecti oluyor o dönemde ama gececek
Metindamla acelyaca aynı durum bizde de var sanki bebeğime eziyet ediyormuşum gibi hissediyorum bazen öyle bi ağlıyo ki :(
acelyaca Metindamla umarım çabuk geçer bu durum 😔 uyku eğitimi vererek başarabilir miyiz acaba onu da bilmiyorum 😕
Sinem1051 Aynı dertten muzdaribim bnde delircem gibi oluyorum az önce ağlıyo durduk yere çarşafda sallıyoruz öyle duruyo 4 aylık
Sarelle Sinem1051 4 buçuk aylık az önce bizde çarşafla sallayarak uyuttuk çığlık ata ata ağlıyo gündüz de uyumuyo
Eliztosum_ Meryemikra42 5 ay 1 haftaligiz bizde öyleyiz bende bi yeri mi ağrıyo acaba diye düşünüyorum bi 10 gündür falan var çünkü. Ağlama demeyedebiliriz boyle surekli ııı ııı diyo ne kadar anlatabildim bilmiyorum ama sinir oluyorum bi süreden sonra ağzına yer edindi resmen
Betulylmzr Bizdede var hiç sallamayacağım derdim ama eski usul annelerimiz gibi ayakta sallıyoruz onu seviyor öyle uyuyor oyun gibi sanıyor