Kızlar kafama takıldı.ilk kizim sadece mamayla beslendiği için doktor 5 aylıkken ek gida tadimlarına başlatmıştı.
Şimdi ikinci kızım 5 aylik oldu ama anne sutu aldığı için 6. Ay uygun gördü.ama goruyorum bazi anneler emzirdigi halde 5. Ay tadim yapmaya başlıyorlar.sizler naptiniz nasıl yol izlediniz.tesekkurler kizlar:)