Merhaba güzel anneler, oğluma yavaş yavaş su vermek istiyorum. Bugün alıştırma bardağını denedim ve hüsran! Oğlum resmen yoğun mücadele sarfetti. Dayanamadım ben kendim denedim, ben bile zor çektim ve püskürtme şeklinde geliyor genzime kaçtı. Bu normal mi? Yoksa bu sulukta bir problem mi var 🧐 Buna benzer bir şikayeti olan varsa nasıl bir yol izlediğini paylaşabilir mi 🙏🏻