Elifinannesiiiiiiiiii Juulidee bende buradayım kızım yanımda uyuyor. Bende uyusam iyi olacak. ☺️ Sonra hortlak gibi geziyorum. O uyuduğunda neden uyumadım diye pişman oluyorum 🙉
Juulidee matmazel_ vallahi anca bu saatlerde dinleniyorum o da ev işlerinden fırsat kalırsa tabi 2 ay olduk valla zormuş 🤦♀️😂
Juulidee NukleerBaslikliKiz hoşgeldin canm iyi keyifler valla anneler anca bu saatlerde keyif buluyor
NukleerBaslikliKiz Denizfdn Merak ettim ikisini de kendiniz mi uyutuyosunuz eğer öyleyse nasıl yapıyosunuz aynı an da ikisi de nasıl uyuyo sallayarak mi emerek mi
Juulidee Taliskobaby inanır mısın bugün ağzıma bişiler attığımda saat 3 dü bazen evde yemek yemeği unutuyorum eşimde diyor aşkım sen sadece çocukla ilgililen ev işi yemeği boşver boşver de kim yapıcak kim yicek ah ah
bankacianne34_ Juulidee bebegimi uyuttum uyanmasin diye parmak ucunda yuruyorum kapi onu simdi bir sigara icicem 1 paket cipsi gömdüm aldım kalorileri yatıcam uyku gelırse Allahım ne olur az oncekı cips göbek olmasın 🙏🏻 Cok amin
bankacianne34_ Taliskobaby gündüz fırsat bulup agzımıza ıkı lokma atamıyoruz sonra aksam seker dusuyo abur cubura dayan 🤣 Annem diyorki oğluna baktığın kadarın 4/1 kendin yemene içmene baksan böyle olmaz valla doğru ona hazırlamaktan kendıme zamanım yok 😬 Gececek bu günler gidecek ayva göbekler 🤣🤣
Denizfdn NukleerBaslikliKiz evet canım 4 aylık kızımin altını üstünü değiştirip kundak yapıyorum emzigini verip beşiği e koyuyorum pis pis sesi açıyorum uyuyor 2 yaşındaki kızımın altinu değiştirip ayak ucumda yatagi var yatırıyorum done döne kendi kendine uyuyor
Taliskobaby Juulidee bende unutuyorum valla ama süt lazım napıcaz 🤧🤧🤧 birde benim elim ayağım titriyor başım dönüyor yemeyince çok sinirli oluyorm 😃 benim eşimde herşeyi bırak aman birşeyler ye mutlaka diyor
sarmaliklahana Juulidee bende yatırdım yanıma elimde telefon forumda gezıyorum 😄 Evde değiliz yanımda yatıyor o yüzden 🥴
Juulidee Taliskobaby vallahi doğum yapalı 2 ay oldu sütüm yok gelirse en fazla 90 mm gelmiştir bu güne kadar gögüsümü emmiyor mama veriyorum bende diyolar yat dinlen sütün gelir gazlı bir bebeğiniz varsa nasıl yatıcam yatırıyorum en fazla 2 saat o iki saatle ne yapıcam hele gün içinde yarım saat arayla uyanıyor
Juulidee Hayır 2 ay olduk koynumda uyuyor dalıyor yatağına bırakıyorum en fazla 10 dk sonra Al kucağa inanın sezeryan oldum 86 girdim 10 gün önce tartıldım 77 düşmüşüm suan kaç oldum bilmiyorum