aslansmomm benim de bebegim aynı. Hatta daha da fazla uyur. 2,5 aylık. Eskiden kendisi 2-3 saatte bir uyandırdı ya da ben uyandırirdim. Şimdi uyanmıyor. Kucağıma alıyorum zorla vermeye çalışıyorum almıyor ben de bırakıyorum. Sabaha karşı acikiyor emiyor artık. Takmıyorum kafama . Ne güzel düzen oluşturmuş kendisine. Beslenme kadar uyku da çok önemli onlar için.