Arslann kaynayan sütün içine 2 yemek kaşığı yoğurt koy kaynadıkça kesiliyor sonra lor peynir oluyo. Onu süzüp o suyunu buz kalıbı yada plastik bardaklara koyup buzluğa at, her yapacağın mamaya 1-2 tablet at. Ev yemeklerine geçincede sadece yoğurt içine katabilirsin şuan öyle yapıyorum.