Seda9507 benim kızımda böyleydi meğer aç kalıyormuş doktor mama takviyesi yaptı ben sadece kendi sütümu veriyordum sezeryan doğum yapmıştım ilk ay kontrolunde bebek aç hemen mama takviyesi yapın dedi doktorumuz sarilik olmasına az kalmısti eğer mama vermiyorsaniz mama takviyesi yapın mama veriyorsanizda bebek o mamayla doymuyor olabilir mama markası değiştirebilrinjz biz sma ile basladik kızıma hiç yaramadi bebelaca geçtik çok şükür düzeldi kızım