Benim meme bırakma anım çok değişikti o kadar bağımlı bir bebekti ki 20 aylık civarıydı 2 saatte bi kalkıp emerdi emmek değilde dudak tiryakiliği gündüzde aynı şekilde yapışık yaşıyorduk ben diyordum ben bıraktıramıcam bu gidişle memeyi 🤣 emzirme sutyeni almıştım doğumdan önce hepsi krem rengi ve beyazdı bi gün bi baktım hepsi kirlide 🙈 bitane siyah sütyen taktım dantelli falan doğumdan önce taktıklarımdan benim oğlan siyah sutyen görünce şaşırdı böyle çekti kafasını emmek istemedi sonra bidaha geldi gün içinde yine baktı siyah sutyen ıh ıh dedi gitti emmedi sabahtan akşama kadar denedi baktı aynı istemedi neyse sonra gece kalktı karanlıkta emzirrdim normalde biraz ışık yaktım çok değil sutyeni görebilceği kadar gecede aklına geldi baktı istemedi arkasını döndü yattı öyle öyle derken gündüzü tamamen bıraktı gece de bir hafta uyandı denedi sonra deliksiz uykulara merhaba dedik 😅 valla umarım herkes çok kolay bi şekilde bıraktırır bazı çocuklar sabit şeylere alışkın olurlar benmkide öyleydi ve bu olay işime geldi 🥲 ama bıraktıktan sonra ben kendime gelemedim o ayrı psikolojim bozuldu aramızdaki bağ gitti gibi geldi falan sonra baktım yine hep yanımda dibimde dedim kendine gel bişeyin değiştiği yok çocuk senin çocuğun ❤️ Kusura bakma biraz uzun oldu umarım en kolay şekilde bıraktırAbilirsin