Daha dün gibi bebişimin doğup burda ilk günlerimizde açtığımız postlar. Çok bunalımlı bir lohusalık geçirdim. Bir anda değişen düzen gelen sorumluluk hissi baskı altında hissetme bebeğim her ağladığında acaba kolik mi başladı stresi uykusuzluk vs vs. Ama şimdi bakıyorumda ne çabuk 2 ayı devirmişiz. Sabah uyandığında saçtığı gülücükler agu bugu çıkardığı sesler. Anne olmaya iyice alıştık artık. Demem o ki insan herşeye alışıyormuş. Şimdi her geçen günün tadını çıkarmaya çalışıyorum her geçen gün için bu günü bir daha yaşayamayacağımızı düşünüyorum. Yeni doğum yapmış anneler varsa aramızda bir nevi teselli olmak istedim çünkü bende ilk günlerimde her fırsatta burda yazılan şeyleri okuyarak kendimi avuttum. Bebişlerimiz büyüyor ❤️