Sebnem1 Merhaba anneler 6 aylık bebeğim var ek gıdaya başladık yeni yeni aynı zamanda ilk günden beri emziriyorum 6 aya kadar süt arttırıcı içecekler içtim sizce içmeye hala devam etmelimiyim 6 aydan sonrada süt arttırıcıların etkisi oluyor mu?