Merhabalar iyi geceler bir kizim 4 yasinda diger kizim 1 yasinda 10 gundur hastalardi grip antibiyotik kulandik yari gecergibi oldu oksuruk var su an birtek ama bugun yogun bir sekilde gozleri capaklanmaya basladi ikisininde sulu sulu boyle neden olabilir acaba yarin doktora gideccez ama basina gelen varmi merak etim simdiden tesekurler 🙏❤😔