Afram96 Almi4134 39+1 de dogurdum 14 ekim. Dogdugu ilk ay hic gaz sorunumuz yoktu 2.aya girerken bir basladi soka ugradik biz oyle gulluk gulustanlik buyur zannetik😂 daha sonra biogaia ve sab siplex kullandik cok sukur gercekten gecirdi gaz sancilarimiz bitti artik ve 3 hafta da 1 bebek spa merkezine goturdum hergun banyo yaptirip masaj yaptim. Deliksiz uyumasi da soyle alistirdim. Gece 1 de uyuyordu anne yani yatagimiz var odamiza guzel bi los isik aldim. emzirip hemen yatagina koydum los isik cok iyi geldi o sakinlikle loslukla uyumaya baskadigini dusunuyorum simdi 12 de uyuyor babasi sabah 7-8 gibi ise gidiyor oyle uyaniyor. Oglenleride kus uykusu gibi saat basi yada 2 saatte bur yarim saatlik uykular yapiyo oglenleri cok uyutmamaya calissamda gece icin suan kesif donemine girmemizle gozler cipil cipil etrafta😂 doktorumuz ilk 3 ay cok uzulcen skilcan dayanamican ama dayan dedi uyku duzeni olmaz her agladiginda emzirmen gerekir gerekirse yaninda yatir kokuna sana hep muhtac asla alismaz dedi 3 ay sonu ufaktan duzene basla demisti dedigi herseyi yapiyorum ve surec iyi ilerliyor rabbim saglik versin tum kuzularimiza❤️🙏🏻
Almi4134 Afram96 ay ne.kadsr guzell … sizin bebeginiz de memede uyuyor yani öyle mi :( gündüzleri 45 dakikada bir uyaniyor .. geve 12 fec değil mi büyüme hormonu 21.30da başlıyor ya .. benimki asla öyle geve boyu uyumaz hep uyanır :(
Almi4134 Afram96 emzirip yatiriyormussunuz yani kendi kendine dalmaya alistirdiniz oyle mi benimki asla kendi dalmaz yatağına koyarken uyanır ve cipil cipil beni al diye bana bakar
Almi4134 digidegem kiz kendi kendine uyuyor ne guzel iste :) ayrica ilk kesifleri elleri normsl kabul edin 🤩🤩🥰
digidegem Almi4134 yeni güncellemesi bu, bizde şaşkınız 😅 uykunun sinyalini veriyor. Genelde yemekten 45 dakika ya da 1 saat sonra elini yüzüne götürüyo gözlerini kapatıyo. Hemen ystak odasına götürüyorum sessiz rahat yatsın diye. Sonra elini ağzına götürüyo baş parmağı bulduğu an gözleri kapatıp uyuyo. Sizde gözlemleyin uykunun geldiğini
KeremAlinin_annesi 3 ay 3 günlüğüz emerken hep bırakıp bırakıp etrafa bakıyor el durmadan ağzında salya akıtıyor çok şükür gaz sorunu biraz gitti gece uykular uzun olmaya başladı
Seyma_Eymen35 Meryems1 merak etme kuzum bebeğim şuan 3 ay 10 günlük 3. Ayına yakın başladı meme reddi huysuzluk ne yapsak susmuyor ağlıyor çığlık atıyordu şuan bi kaç gündür sakinleşti ara ara oluyor ama atak dönemleri o yüzden çok dert etme geçecek elbet sakin olmamız gerekiyor ☺️
Afram96 Almi4134 iste her guzelin kusura var 😂 bizimkide 12 den once uyumuyor uyudumida sabaha kadar 😂 valla bunada sukur ediyorum cunku gaz doneminde hic uyumadik desem yeridir sabahlari annem geliyodu biraz yatiyodum sukrediyodum simdi bu halimize bin sukur. Mememde uyuyor gazini cikariyorum ve yatagina koyuyorum hergun banyo yaptirmak cok iyi geliyor ama inanin banyo yaptirmak los isik bizim sorunlari cozdugunu dusunuyorum ama yinede guvenmiylrum biri bitiyo digeri baskiyo bebelerde simdi iste ikinmalar basladi biraksam kalkacak 😂 surekli o kafa kalkiyo sirt ustu yatarken bu bebelerle napcaz bilmiyorum😂
Afram96 Almi4134 evet evet dontorumuz soyle demisti yataga koydugun an asla goz kontagi kurma seni gorurse almani ister onun icin resmen yere oturup salladim hep bir cok kez agladi en sonunda alisti insallah devam eder boyle🙏🏻
Almi4134 Afram96 ay kıyamıyorum ki ya ağladığı anı geri alıp kucağımda uyutup geri koyuyorum 😁😁 gaza sıcak su da iyi geliyor spa olayını iyi fusunmussunuz. Ben geç kaldım ama sırf hevesten yine goturcem yine iyi gelir bebeme
Afram96 Almi4134 gelir gelir birde asiri keyif aliyorlar zaten yaptigimiz seyler kisitli bari yuzleri gulsun hangi ildesiniz istanbuldaysaniz oneririm gittigim yeri
Flyingmomy Meryems1 bizde perşembe günü 3 aylık oluyoruz çok şükür🧿🙏 kısa kısa emiyor önce memede saatlerce tutsam kalırdı şimdi gözler etrafta bide uykuya geçişi zorlaştı şükür uyuyor ama çok geç dalar oldu ben 4. Aydan baya korkuyorum 😀
Meryems1 Flyingmomy hahahha zor ama o kadar güzel geliyor ki nasıl baktığımızla da alakalı tabi hep zor taraflarına bakarsak güzel şeylerini göremeyiz.. sağlıkla büyüsün minik civciv🤭🖤
Hulyaaa Meryems1 Aha biz 21 ocakda üç aylık olacak uyku düzeni mahvoldu atak mıdır nedir asla dalamiyor m sürekli ağlıyor. Meme emerek bile benle kavga ediyor resmen. 😭
gamzeli34 Bütün bebekler aynı sanırım, benimki de 3.5aylık meme reddi var, biberonu da istemiyor, gündüz uykuları çok kötü, umarım düzelir
Meryems1 gamzeli34 genel olarak evet aynılar🤦🏻♀️ yapışık ikiz gibiyiz biz gerçekten ve her şeye ağlıyor her şeye 🥲🥲
Meryems1 Ada290921 Ada290921 sağlıkla büyüsün küçük civciv🐣 biz daha yeni 3 ay 1 günlük olduk ama şimdiden başladık çoğu şeye huysuzluk deseniz full sinir ağlama krizleri deseniz ultra.. katlanacagız artık 🤷🏻♀️