Bebekliğimden beri olduğunu bildiğim bir ağrı ile yaşıyorum, şöyle tam bileğimden parmak eklem yerlerine kadar falan böyle baş ağrısı gibi belirgin değil ama aşırı huzursuz ve rahatsız eden his gibi bir ağrı. Çocukken ailemdeki herkese kolumu ovalatırmışım onlar alışkanlık gibi düşünmüş, ailem doktora götürmüş doktor kendine baktırıyor bir şeyi yok demiş. Yaşım 25 hala aynı ağrı ile yaşıyorum bir sürü doktora gittim filmler vs çekildi yok bir sebep gözükmüyor. Huzursuz etmekten başka yaptığı bir şey yok deli oluyorum şu an da da var mesela bazen uykum gelince oluyor bazen atıyorum bi kıyafetim vs rahatsız etti o an düzeltmediysem başlıyor ağrımaya. Namaz falan kılarken oluyor deli oluyorum namazı bırakıp kalkasım geliyor ama devam ediyorum da dualar karışıyor birbirine odaklanamıyorum ağrıdan. Ya soğuk bir şey sürüyorum bileğime sarıp idare ediyorum yada sıkıca bir şeyle bağlıyorum. Bağlamak aşırı yanlış ama başka türlü uykuya dalamıyorum merak ettim bu kadar insanın olduğu platformda benzer rahatsızlık yaşayan var mı?
Huzursuz bacak sendromu varmış sanırım bende kendi kendime benimki de huzursuz bilek sendromu heralde diyorum kendi teşhisim.