Edooo Bebeğim 6.5 aylık zaten çok iştahsız Bebek çok zor bişeyler yediriyorum püreden pütürlüye nasıl geçecem ne zaman normal yemek yemeye başlar nasıl bir yol izlemeliyim tecrübeli anneler lütfen yardım edin