Normalde gece 2 kez kalkan bebeğim artık sayısız derecede kalkıyor atak falan kalmadı yani bitti ama bu geçmiyor sallamayı bıraktık yine aynı asla ama asla düzeni yok gece uyksunun var mı çözümü bunun ya da hep böyle mi kalacak. Ben kesintisiz bir uyku istiyorum 😶