Bety yok onda cok kucuktum yanı zarar verdıgımı bıomıyrm kucuklukten berı ates ve keskın seylerle cok oynadım annemler engel olamıyrdu asırı severdım. Kesınce her parca oynuyordu, cogalttıgımı sanıyordum yanı fazladan solucanım oldu dıye sevınıyordum, sonraları ates merakımdan ve annem sureklı gemek yaptıgı ıcın heveslenıyordum ben de kendımce yemek yapıyorum dıye pişirmeye başladım😩2-3 sene once annem ogrendı camurla oynuyorum sanıyormus kadın cıldırdı asla ızın vermezdı bılseydı.