melissaboraa doktorum 40’ı çıktıktan sonra 4-5 saat emmese sorun olmaz demişti ama oğlum yine 2-2 buçuk saatte bir emmek istiyordu. Şu an 2 ay 23 günlük bir haftadır geceleri 6-7 saat uyanmıyor doktoruma danıştım normal uyandırma dedi çok şükür kilo alımı çok iyi. Kilo alımı beklenilenden azsa yine sık sık emzirmeye devam edin