Acelyaumay ya belki basaran vardır da ben diyet yapıp üstüne birde bebeğe bakarken yorulunca sütüm epey azaldı hemen bıraktım . Sonuçta bebeğimij anne sütü almasından önemli değil benim kilolu olmam. Zaten 3 aylık oldu , 3 ay daha dişimi sıkarım sonra zayıflarım diye düşündüm