Aysegulcee Ev tasıyacaz fakat dolapları begenmedım, acaba kaplasam mı folyoyla veya boyasam mı hapanlar varsa lütfen yardımcı olabılır mısınız 😢 kapladıysanız nerden aldınız kolay oldu mu 😔
Vanilya Aysegulcee Ayy arkadaşım boyadı çok kötü oldu. Kesinlikle iyi bir boya ve çok emek gerektiriyor
maras46 Aysegulcee Ben ınstagram da renklendirhayatini diye bir sayfa takip ediyorum kaplama satıyorlar
civcivannesiii Aysegulcee instagramda ve trendyolda renklendir hayatini sayfası var ablam oradan kalıp kaplattı çok güzel oldu 🙏
Senemmm11 Aysegulcee beniöde dolaplar mordu çok karanlıktı. Bembeyaz yaptım çok güzel oldu. Geçtiğimiz yaz boyamıştım hala bir sorun yaşamadım temizliği de gayet kolay oluyor. İnstagramda arzuileyenile sayfasına yazdım ben. O bana hem boyalar hemde nasıl boyayacağım konusunda tek tek anlatarak yardımcı oldu. Mutlaka ona danış derim
elifizm Boyadım , 2 sene de rengi kremleşti ne kadar temizlesemde doğru astar almamışım diye sen dikkat edersin yaparsan 🍓
Aysegulcee Vanilya hadı yaa o zaman kaplama daha mantıklı geliyor ınstgramda görğyorjm kaplayanlarınkı cok güzel ama
elifizm Aysegulcee benim boyamda bie sıkıntı olmadı. Astarı yanlış seçmek benim hatam onun dışında dökülme boya sökülmesi gibi deforme olmadı kolay siliniyor temizleniyor. Böyle