Hanımlar oğlum hasta öksürük ve ateşi var dün acile gittik sabah çocuk doktoruna gittik ateşi hala ara ara çıkıyor biraz önce birden bire 40 a çıktı çok korktum telaslandim hemen ates dusurucusunu verdim doktor ateşi inmesse fitili verin demişti. Ben şurubu icirirken eşimde panikle fitili de yap dedi ve ben yaptım ikisi aynı anda kullanılırsa Bi sıkıntı olur mu çok korkuyorum doktor a gitmeli myz hemen ateşi şuan indi.