Slbyecrt Bebeğimi pişik yapıyor kullandığım bez siz hangi bezi kullanıyorsunuz tavsiye almak istiyorum🌼❣️
Deletedmom_52 Slbyecrt ben prima premium protection kullanıyorum. Ama pişik bazen bezden olmayabiliyor. Islak mendilde pişik yapabiliyor veya alerjisi olabilir.
Buse_efe Slbyecrt migrosun kendi bezi minies çok güzel asla sızdırmıyor incecik ama emiciliği çok iyi 1 de yatarke değişirim bezini bebeğimin sabah 9 a kadar değilmem bida ona ramen ne ıslaklık olur altında ne pişik 😃
Busrasener43 Slbyecrt sleepy bio natural kullanıyordum baby turkoya alistirdim artık onu kullanicaz sleepy gereksiz pahalandı ve babay turko da gayet güzel aralarında pek bı fark göremedim ben