metehan2 7 gunluk bebegim 3 gundur memeyi almiyor cok agliyor altina bakiyim diyorum daha cok aglamaya morarmaya tikanmaya basliyor. Altini alana kadar agliyor alinca susuyor. Pisik de olmamis. Neden agliyor olabilir? Bu kadar cok moraracak derecede aglamasi normal mi😢
melek_42 metehan2 ten tene tesam çok önemli dış dünyaya alışmaya çalışıyor onu kundak yapın ve kucağınıza basın anne karnı sesi dinletin alışacak zamanla merak etmeyin
Aybuke35 metehan2 eğer emmiyorsa kaka da yoksa bağırsaklar dolmuş olabilir yani kaka yapamadığı için emmiyor bende yaşamıştım acile gittik röntgende bağırsakları dolu çıkmıştı
ayseberberk Kızlar daha onlar dünyaya yeni geldi her duruşta rahat edemeyebilirler bu çok normal korkuyor olabilir , siz sakince konuşun bebeklerinzle ağlasa da morarsa da sakince konuşun ve acele altını alıp kucağınıza alın sakinleştirin
Aslihannazli metehan2 canım benim güle güle büyüt bebeğini ben kızımın altını alınca ağlıyordu idrar yolu enfeksiyonu varmış tahlil verdik antibiyotik kullandık geçti çok şükür istersen bi doktora git ❤
Firdevs34 metehan2 büyük bi ihtimal hatta yüzde yüz gaz sancısı cekiyor gazı var karnına güzel masajlar yapın birde altını karnını doyurmadan önce acıyorsanız ac olduğu için ağlar bnde aynı şeyleri yaşadım gaz sorunu olabilir