ilknur_acr94 kendinize ıstırap çektirmeyin daha fazla aşın bunları, kızsanızda bağırsanızda yinr yapacak o bir bebek .. bu durumda hadi bağırmadınjz diyelim yine strese giren kötü hisseden siz olacaksınız bunu dert ettiğiniz için. Varsın üzerini 3 kez değiştirin altına örtü serin , bugünlerde geçecek. Ya sizi üzüp geçecek yada keyifli geçecek. Bebeğimde çorbayı suratıma püskürtüyor , öyle yaptığında gülüyorum, kahkaha atıyorum o da yapıyor. Sonra tekrarlıyor 3,4 tekrar. Sonra gülmeyi bırakıyorum. O da bırakıyor devam etmiyor. mutfak duvarları suratım üzerim çorba, gülüyorum. Sağlıklı, elimiz ayağımız tutuyor. Veriyorum eline bez o ona bakarken ben oraları siliyorum. Böyle deneyin. Ne yapalım yani üzülelim mi bağıralım mı, aman sinir stres nereye kadar anacım