Ashly90 Dogumda sonra 5 aydır başparmagımda sıkıntı vardı . Dr bugun bileklik ve ilaç verdi ama bebekle takmak imkansız gibi . Balına gelen var mı böyle birley
Melis1661 Ashly90 başparmaktan mı bilmiyorum ama Doğumdan sonra benim bileğim çok ağrıyor çocuğu alayım derken bir şey kaldırırken özellikle gece doktora da gitmedim hala ağrıyor
Ashly90 Melis1661 bana dr dogumlardan sonra zorlamaya baglı olarak olabiliyor dedi sizinde oyuzden olabilir
Melis1661 Ashly90 aynen sezaryen den sonra ilk zamanlar sürekli bileklerimin üzerine çökerek kalkıyordum hep kollarımdan destek aldım ona bağlıyorum ben kendi haline bıraktım geçsin diye ama gelmiyor
Emoselos Benim oldu başparmak bitiminde bilekte çok kötü ağrım bileklik verdi doktor ama burda proloterapi var ona başladım iğne seanslı çok faydasını gördüm çünkü ağrı beni mahvetmişti