Kızlar bebeğim biraz soğuk aldı doktora götürdük sabah ilaç serum fizyolojik verdi zaten kullanıyordum ama burnu çok tıkalı uyuyamıyor eşim evde olmadığı için hastaneye götüremiyorum bu saatte serum fizyolojikle aspiratörle çekiyorum buhar verdim yumşasın diye fayda etmiyor başka neler yapabilirim rahat uyuması için 🙏