Ercoer Bizim doğumdan beri iki böbrekte de vardı genişleme. 5 ay kontrolünde tekrar baktı, birinde gözüktü, diğerindeki kaybolmuş. Diğer kontrolümüz ise yaşına gelince. Umarım diğerinde olduğu gibi iyileşme gösterir. Size de çok geçmiş olsun. İnşallah sizinki de zaman içerisinde kaybolur.