Tugce59 ben üç aylıkken ayırdım ama 6 aylıkken ben korona oldum ve 10 gün ayrı kaldık o gün bugündür yanımda yatırıyorum başta nasıl olacak falan dedim şimdi son çocuğum ve doya doya yanımda yatsın istiyorum. Kızım 2 yaşındayken ben artık kendi odamda yatmak istiyorum deyip kendi kendine ayırdı odasını şuanda 8.5 aylık olduk