Geçen hafta perşembe günü aşı oldu kızım ilk gün biraz ateş yaptı ama olduğundan beri geceleri uyanuyo ve saatlerce uyumuyo dün akşamdan beri ateşi var 37 bucugun üstüne çıkmadı ama çok huysuz ve devam ediyo sadece kafasında ensesinde ve anlinda birde koltuk altında sıcaklık var normal mi tecrübeli anneler bilgi verir misiniz